Beste bezoeker,

Fijn dat u belangstelling heeft voor onze webshop! Op zondag zijn wij echter altijd gesloten. We beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop we geen commerciële activiteiten verrichten. U bent daarom van maandag tot en met zaterdag van harte welkom op onze webshop.

Graag tot ziens!

Team College Style

Levertijd

Levertijd
We doen zorgvuldig ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag nog verzonden.

Bestel je na 15:00 uur of in het weekend, dan kun je jouw bestelling over het algemeen binnen 2 werkdagen verwachten. Houdt je e-mail goed in de gaten voor statusupdates rondom jouw bestelling. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een verzendbevestiging met track en trace code.
 

Overige vragen rondom bezorging:
 
Wat zijn de bezorgkosten?
Je kan er voor kiezen om je bestelling gratis op te halen in één van onze winkels. Voor €3,95 wordt je bestelling thuisbezorgd of op een ander door jou opgegeven afleveradres. Indien je voor €75 of meer bestelt zijn de bezorgkosten gratis. 
 
Wat zijn de levertijden?
We doen zorgvuldig ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag nog verzonden. Na inloggen kan je onder ‘Mijn bestelling’ je bestelling volgen. Zodra je bestelling wordt verzonden vanaf ons magazijn ontvang je een e-mailtje van PostNL waarmee je je bestelling kan volgen.
 
Kan ik een bestelling naar een ander adres laten versturen?
Jazeker, je kan tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld je werkadres.
 
Kan ik het pakket laten afleveren op een PostNL afhaalpunt?
Ja, geen probleem. Hier worden geen extra kosten voor gerekend. Kies bij de aflevermethode voor de optie “afhalen op PostNL afhaallocatie”. 
 
Kan iemand anders mijn pakket ophalen op het postkantoor?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Om er zeker van te zijn dat de bestelling bij de juiste persoon aankomt wordt er op het postkantoor gevraagd naar je identiteitsbewijs (geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).
 
Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
Na inloggen kun je onder ‘Bestelhistorie’ jouw bestelling volgen. Klik hiervoor op ‘Track en Trace’ om te zien waar jouw pakket zich bevindt.